התקשרו אלינו: 054-326-7047 ☎️

אז מה לעשות קודם - לקנות או למכור?

הרבה משפרי דיור מתחבטים בשאלה הזו. הם חוששים למכור ולא למצוא דירה חלופית לקניה, או ליהפך - לקנות ולהסתבך עם הלוואות גישור או לא לדעת כמה כסף באמת עומד לרשותם.

בכל קניה/מכירה יש אלמנט כלשהו של חוסר ודאות. אתם צריכים לדעת בגדול כמה הדירה שלכם שווה, ולהיערך בהתאם . אם חשוב לכם להישאר באיזור מסויים ומה שאתם מחפשים זה נכס ייחודי שלא קל למצוא- אזיי הייתי ממליצה קודם לקנות ואחר כך למכור. במקרה כזה רצוי לעשות ברורים גם לגבי הלוואות גישור כדי לא להיות בלחץ , וכמובן - כדאי שיהיה לכם לפחות 20 אחוז הון אישי כדי לתת לתשלום הראשון. אם אתם קונים לפני שמכרתם, נסו להשיג ״פינוי ארוך״ ככל האפשר של הנכס שאתם קונים על מנת שתוכלו לפרוס תשלומים .

במידה ואין לכם מספיק כסף להתחלה, ואתם נדרשים למשכנתא על מנת לשדרג, יותר נכון להתחיל בתהליך מכירת הנכס שלכם, עם פינוי של חצי שנה לפחות, ובמקביל להתחיל לחפש נכס לקניה. כאשר יהיה לכם חוזה מכירה - תוכלו להתחייב לקניית הנכס הבא שלכם!

אם תנסו לעשות קניה ומכירה ״בדיוק באותו זמן״ רוב הסיכויים שתצאו קרחים או מפה או משם, ולא תוכלו להתקדם. קחו אוויר , תבדקו מה יותר נכון לכם - ובהצלחה! 
אני פה לכל שאלה - 0543267047